۴ تیر ۱۳۹۴، ۲۰:۲۰

گزارش تمرین پرسپولیس؛

طارمی در تمرین پرسپولیس آفتابی شد/ غیبت باقری و قنبرپور

طارمی در تمرین پرسپولیس آفتابی شد/ غیبت باقری و قنبرپور

تمرین روز پنجشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب دستیاران ایرانی برانکو و با حضور یازده بازیکن در حالی برگزار شد که مهدی طارمی هم در کنار زمین حضور یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات آماده‌سازی خود را با حضور یازده بازیکن ادامه داد. در این تمرین که عصر امروز پنجشنبه در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد مهدی طارمی نیز با لباس شخصی حضور داشت.

برخی حاشیه‌های این تمرین به شرح زیر است:

* تمرین امروز سرخ‌پوشان از ساعت ۱۸ در شرایطی پیگیری شد که اکثر زمان این تمرین هم مانند روزهای گذشته به بدنسازی و کار با توپ اختصاص یافت.

* سرخ‌پوشان ابتدا زیر نظر تی‌هومیر بدن‌هایشان را گرم کردند و سپس به مرور کارهای تکنیکی و تاکتیکی پرداختند. دروازه‌بان‌های حاضر در این تمرین هم پس از حضور در مراحل بدنسازی تمرینات اختصاصی‌شان را پیگیری کردند.

* حدود ۱۰ هوادار پشت در مجموعه درفشی‌فر حضور پیدا کردند و پیگیر آخرین وضعیت نقل و انتقالات بودند.

* رضا نورمحمدی و علی فاطمی دو بازیکنی بودند که از امروز به تمرینات پرسپولیس اضافه شدند و همراه با سایر سرخ‌پوشان تمرینات‌شان را پیگیری کردند. علی فاطمی زمان مربیگری حمید درخشان از تیم پرسپولیس کنار گذاشته شده بود.

* مهدی طارمی هم امروز با لباس شخصی در محل تمرین سرخ‌پوشان حضور پیدا کرد و پس از خوش و بش با سرخ‌پوشان از روی نیمکت، تمرین هم‌تیمی‌هایش را تماشا کرد.

* کریم باقری و مصطفی قنبرپور دو دستیار ایرانی برانکو ایوانکوویچ در تمرین غایب بودند.

* گفتنی است که طبق نظر برانکو ایوانکوویچ تمرین فردای سرخ‌پوشان تعطیل است.

کد خبر 2787398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha